KATALOG KILOGRAM RECORDS:

SHOFAR - GOLD OF MALKINIA LP
Mikołaj Trzaska Ircha Clarinet Quartet - Black Bones
POLE - RADOM
WORK - OLBRZYM i KURDUPEL
SHOFAR - DVD
SHOFAR - HA-Huncvot
MIKOŁAJ TRZASKA GRA RÓŻĘ
Mikołaj Trzaska Ircha Clarinet Quartet - Zikaron - Lefanay
Remont Pomp - Złota Platyna
Asunder Trio - The Lamp
Ircha - Mikołaj Trzaska Clarinet Quartet - Watching Edvard
Inner Ear - Breathing Steam
Reed Trio - Last Train To The First Station
Szwelnik / Trzaska - DON'T LEAVE US HOME ALONE
Mikołaj Trzaska - Dom zły/Dark House
Bauer / Brotzmann / Trzaska - Goosetalk
Trzaska / Gasser / Zerang - Nadir & Mahora
Horny Trees
Rogiński / Trzaska / Moretti - Shofar
Mikołaj Trzaska - Kantry
Trzaska / Friis / Uuskyla - Orangeada
North Quartet - Malamute
Trzaska / Wirkus - Noc
Andruchowycz / Trzaska - Andruchoid
Trzaska / Friis / Uuskyla - Unforgiven north
Moretti / Wirkus - na baterie
Mikołaj Trzaska - Danziger Strassenmusik
Oleś/Trzaska/Oleś - La SKETCH up
Tomasz Gwinciński & NonLinear Ensamble - The Moon Music
Oleś/Trzaska/Oleś - Mikro muzik
ŁÓDŹ KALISKA - concert
Mikołaj Trzaska - Pieszo


Nasze płyty dostępne są
w sklepach:

- www.serpent.pl
- www.merlin.pl
- www.multikulti.com
- www.jazzsound.pl

Dystrybucja:
jazzsound@jazzsound.pl
tel./fax: 42 636 08 90

wawrzyniec.makinia@multikulti.com
tel.: +48 697 691 739;
biuro: 61 855 71 03;
  Tomasz Gwinciński & NonLinear Ensamble - The Moon Music





1. Fool Moon December 2000
2. Fool Moon January 2001
3. Fool Moon February 2001
4. Fool Moon March 2001 - MP3
5. Fool Moon April 2001
6. Fool Moon May 2001
7. Fool Moon June 2001
8. Fool Moon July 2001
9. Fool Moon August 2001 - MP3
10. Fool Moon September 2001
11. Fool Moon October 2001
11. Fool Moon October 2001

The NonLinear Ensamble are:
+ Łukasz Górewicz - violin
+ Tomasz Pawlicki - flute
+ St. Weil - piano
+ Jakub Suchar - drums, keyboard
+ Elzbieta Macierewicz - vocal
+ Myra Ridinger - cello

Recorded at Radio Pik Studio & 21 th. Street N.Y.
Engineer - Michał Czerw
Produced by Gwincinski - Górewicz - Czerw


Tomasz Gwinciński - swoja karierę naukową rozpoczynał studiując medycynę i filozofię. Obecnie studiuje kompozycje u profesora B. Schaeffera. Leader Maestro Trytony (płyta "Enoptronia") i NonLinear Ensamble (płyta "Clever Nonsense"). Obecny w innych składach : Gwinciński-Richter-Skolik, Łoskot, Arhytmic Perfection. Autor muzyki filmowej i teatralnej (Studio Teatralne Dwójki, Teatr Stary w Krakowie, Gałuszko itd.).


Recenzje

"Wytwórnia Kilogram Records tak merytorycznie, jak i edytorsko rozwija świetną passę rozpoczętą publikacją fantastycznej płyty tria Oleś/Trzaska/Oleś. Tym razem sięga po muzykę Tomasza Gwincińskiego, wsławionego w roli lidera węzłowych dla sceny yassowej Trytonów.
Wręcz trudno uwierzyć, że obecnie w Polsce ukazują się płyty takie, jak ta. "The Moon Music" to najpełniejsze jak do tej pory rozwinięcie stricte kompozytorskiej ścieżki Gwincińskiego, następstwo ewolucji czytelnej na albumach nagranych z Maestro Trytony i "Indor Games" zrealizowanej z Non Linear Ensemble - który to zespół w różnych konfiguracjach towarzyszy kompozytorowi i tutaj. Zbiór miniatur zarejestrowanych podczas kolejnych 11 pełni Księżyca w latach 2000-2001 przynosi wysublimowaną współczesną kameralistykę we wszelkich możliwych odcieniach. Od eterycznych tematów na flet i trio smyczkowe po minimalne drony. Najciekawiej wypadły montaże osnute wokół absurdalnego wiersza i meczu ping pingowego miedzy kompozytorem a wykonawcą."
Rafał Książyk, Antena krzyku (2/2003)


"Na "The Moon Music" artysta zamieścił kompozycje w odmiennym charakterze od zawartych na poprzedniej płycie. Muzyka jest tu bardziej skupiona i skierowana w rejony jeszcze dalsze od jazzu. Wolno rozwijane tematy nie mają kulminacji, a jedynie zarys przyszłych rozwiązań. Są powolnymi opowieściami przy księżycu. Snują się powodując u słuchacza nastrój wyczekiwania i zawieszenia. Przywołując na myśl minimal music, tworzą zarazem swój odrębny świat dźwiękowy. Zawierają pewną ilustracyjność, ale ich wyjątkowy charakter sprawia, że szybko wpadamy w ich oniryczny nastrój. Tym razem przeważają instrumenty smyczkowe, co sprawia że muzyka staje się w szczególny sposób dostojna. Może się podobać jej unikalny charakter."
Grzegorz Mucha , Jazz&Classics (grudzień 2003-styczeń 2004)