KATALOG KILOGRAM RECORDS:

SHOFAR - GOLD OF MALKINIA LP
Mikołaj Trzaska Ircha Clarinet Quartet - Black Bones
POLE - RADOM
WORK - OLBRZYM i KURDUPEL
SHOFAR - DVD
SHOFAR - HA-Huncvot
MIKOŁAJ TRZASKA GRA RÓŻĘ
Mikołaj Trzaska Ircha Clarinet Quartet - Zikaron - Lefanay
Remont Pomp - Złota Platyna
Asunder Trio - The Lamp
Ircha - Mikołaj Trzaska Clarinet Quartet - Watching Edvard
Inner Ear - Breathing Steam
Reed Trio - Last Train To The First Station
Szwelnik / Trzaska - DON'T LEAVE US HOME ALONE
Mikołaj Trzaska - Dom zły/Dark House
Bauer / Brotzmann / Trzaska - Goosetalk
Trzaska / Gasser / Zerang - Nadir & Mahora
Horny Trees
Rogiński / Trzaska / Moretti - Shofar
Mikołaj Trzaska - Kantry
Trzaska / Friis / Uuskyla - Orangeada
North Quartet - Malamute
Trzaska / Wirkus - Noc
Andruchowycz / Trzaska - Andruchoid
Trzaska / Friis / Uuskyla - Unforgiven north
Moretti / Wirkus - na baterie
Mikołaj Trzaska - Danziger Strassenmusik
Oleś/Trzaska/Oleś - La SKETCH up
Tomasz Gwinciński & NonLinear Ensamble - The Moon Music
Oleś/Trzaska/Oleś - Mikro muzik
ŁÓDŹ KALISKA - concert
Mikołaj Trzaska - Pieszo


Nasze płyty dostępne są
w sklepach:

- www.serpent.pl
- www.merlin.pl
- www.multikulti.com
- www.jazzsound.pl

Dystrybucja:
jazzsound@jazzsound.pl
tel./fax: 42 636 08 90

wawrzyniec.makinia@multikulti.com
tel.: +48 697 691 739;
biuro: 61 855 71 03;
  Trzaska / Gasser / Zerang - Nadir & Mahora





Mikołaj Trzaska - alto, c-melidy saxes
Clemntine Gasser - cello
Michael Zerang - drums

Recording during the concert in Alchemia Club in Kraków 20 March 2007
by Michał Rosicki
Musik production Mikolaj Trzaska and Clementine Gasser.
Executive producer Aleksandra Trzaska

all compositions by trio

1. Mahora
2. Patraosh - Part I
3. Patraosh - Part II
4. Harmoneia
5. Nadir
6. Meaning of Eclipse in Clips
7. Goodbye Sweet Monster


Nadir & Mahora - płyta i trasa

"Nadir & Mahora" to pierwszy album międzynarodowego tria: Mikołaja Trzaski - grającego na saksofonach, altowym i C melody oraz klarnecie basowym, Clementine Gasser - wiedeńskiej instrumentalistki i kompozytorki, posługującej się pięciostrunową wiolonczelą oraz Michaela Zeranga - perkusisty i perkusjonisty z Chicago, prezentującego unikalną technikę gry, łączącą rozmaite tradycje: jazz sonorystykę i muzykę etniczno-folkową.
Materiał na płytę został zarejestrowany podczas koncertu w krakowskim klubie "Alchemia" 20 marca 2007 roku. Nagranie zostało poprzedzone długą, europejską trasą zespołu. Główną ideą płyty jest dialog akustycznych instrumentów. W czasie improwizacji muzycy przyjmują rozmaite formy narracji, od roli akompaniatorów do solistów. Dzięki poszukiwaniom współbrzmień, często zatracają się granice pomiedzy brzmieniami instrumentów. Czasem trudno oprzeć się wrażeniu, że zespół przetwarza muzykę elektronicznie, choć w rzeczywistości muzycy posługują się jedynie akustycznymi instrumentami. Płyta prezentuje niezwykle intensywną dawkę energetycznej muzyki, w wykonaniu trzech improwizujących osobowości.